Onze merken

 

olaplex-netherlands-only.jpg

Chemische behandelingen zoals kleuren en blonderen en thermische behandelingen zoals föhnen en de stijltang, beschadigen het haar. Het haar wordt futloos, sneller dof, de kleur loopt sneller terug, er ontstaan gespleten punten en het haar voelt droog aan. Deze schade ontstaat doordat er bepaalde verbindingen in het haar verbroken worden tijdens deze processen. Vooraanstaande doctoren hebben een chemische verbinding uitgevonden, bestaande uit maar één ingrediënt, zonder siliconen en olie, die kapotte verbindingen in het haar tijdens en na kleurbehandelingen koppelt. Olaplex werkt herstellend bij beschadigd haar en maakt het sterker dan ooit tevoren. Olaplex kan gebruikt worden bij: ontkleuringen, highlights, kleuringen en permanent, maar kan ook als aparte behandeling worden gebruikt bij extreem beschadigd haar. Met Olaplex in 3 stappen sterk, glanzend en gezond haar met langer kleurbehoud. Stap 1 wordt in de salon toegevoegd aan je kleuring, blondering of permanent. Of wordt gebruikt als een afzonderlijke behandeling. Stap 2 wordt in de salon aangebracht direct nadat je haar is uitgespoeld. Stap 3 de Hair Perfector No 3 is een wekelijkse thuisbehandeling, zodat je thuis je haar verder kunt verzorgen. Het brengt je haar weer in topconditie en zorgt ervoor dat de zachtheid, glans en structuur, ook tussen de salonbehandelingen behouden blijft.

davines

HET VERHAAL VAN DAVINES

Davines Group is opgericht in Parma, Italië, in 1983 door de Bollati familie en begon als onderzoekslaboratorium dat haarverzorgingsproducten produceerde voor het hogere segment voor bekende wereldwijde cosmetische bedrijven. Na een decennium van verwerven van expertise, begonnen we met het creëren van ons eigen merk Davines haarverzorgingsproducten, exclusief voor salons, en in 1996 richtten we [ comfort zone ] huidverzorging voor topschoonheidssalons op.
“”DOOR SCHOONHEID DUURZAAM TE CREËREN, MOEDIGEN WE MENSEN AAN OM ZICHZELF, DE OMGEVING WAARIN ZE LEVEN EN WERKEN EN DE DINGEN WAARVAN ZE HOUDEN TE VERZORGEN.””
Vanaf het begin hebben we ons gericht op het vervaardigen van kwaliteitsproducten die wetenschappelijk samengesteld zijn en brengen wij onze onderscheidende stijl en karakter tot uitdrukking.
Onze stijl weerspiegelt onze nieuwsgierigheid en het open staan voor de wereld – verschillende culturen, gebruiken en mensen die ons echt inspireren – en ons Italiaanse perspectief van geschiedenis en kunst, design en mode, cultuur en levensstijl omdat het ons erfgoed is en wie wij zijn. We houden van dingen die eenvoud en harmonie uitstralen omdat hun schoonheid altijd modern is. En hoewel wij de trends volgen, stellen wij ons ten doel om concepten en producten te creëren die voorbestemd zijn om klassiekers te worden met hun tijdloze aantrekkingskracht.
Kwaliteit betekent voor ons het hebben van de vrijheid om de beste producten te creëren met aandacht en respect voor onze leefomgeving, met het gebruik van hoogwaardige, natuurlijke ingrediënten en het toepassen van de wetenschap op elk product om de tevredenheid van onze klanten te garanderen. Kwaliteit is een doel van ons allemaal, van onze partners en consumenten als kwaliteit van leven.
Bij Davines durven we te doen waar we in geloven en in plaats van ons aan te passen aan de massa, laten we onze intuïtie onze weg banen. Dit geeft ons vrijheid om concepten en producten te ontwikkelen die origineel en authentiek zijn en emotioneel verbonden met mensen. Ons werk is een doordachte balans van inhoud en stijl, natuur en wetenschap, mensen en karakter. Het is wat ons in staat stelt om wat wij levensverbeterende projecten noemen te creëren.
Meer dan twee decennia later omspant de Davines gemeenschap meer dan 75 landen, duizenden salons en honderden en honderden gepassioneerde kappers. Hoewel we continu groeien met hoofdkantoren in Parma, New York City, Parijs, Londen en Mexico City, zijn onze wortels stevig gegrond in onze oorsprong als onderzoekslaboratorium in familiebezit, geleid door dezelfde behoefte aan kwaliteitsproducten met een authentieke benadering en tijdloze aantrekkelijkheid.
ONZE MISSIE
Het is ons doel om te inspireren en de kwaliteit van het beroepsleven van schoonheidsprofessionals over de hele wereld te verbeteren door concepten, producten en diensten die ze in staat stellen om unieke ervaringen te bieden aan hun cliënten.

img_7636

PROFESSIONAL BY PROFESSIONALS

Het is onze missie om de uitdagingen waar haarstylisten dagelijks voor staan te vereenvoudigen en op te lossen. We onderwijzen niet, we provoceren en prikkelen de fantasie. Je kent de regels al, wij nodigen je uit deze te doorbreken. Onze educatie inspireert de kunstenaar in elke haarstylist en stelt hem of haar in staat om met nieuwe technieken niet eerder vertoonde looks te creëren.

We doen haar, business en educatie anders, verrassen voortdurend en maken verrassende connecties om iets nieuws te creëren. Decennia van innovatie, gefocust op de haarstylist, heeft gewoon verheven tot buitengewoon, van de eerste educatiefilm tot de eerste online cursus. En de online tools van nu zijn ontworpen voor jouw succes: de Sebastian StyleVision app en Salon Marketing materialen stellen jouw vakbekwaamheid centraal en maken van jouw salon een magneet voor trendsetters.

BEAUTY HERDEFINIËREN

Sebastian is altijd op jacht naar What’s Next. Want het volgende grootse idee en de nieuwe artistieke draai veranderen de manier waarop de wereld creëert en hervormen de wereld zoals we die zien. Van het begin af aan is het leven onze inspiratie, en dat is altijd zo geweest. Wij definieerden de dreadlock look, wij creëerden voor het eerst de wetlook en wij ontwikkelden het eerste crimping iron waarmee een hele generatie gestyled werd. Onze kunst verbetert de wereld die je om je heen ziet en vergroot je fantasie nog meer.

FORTY YEARS OF FIRSTS

Van het begin af aan heeft Sebastian haarstylisten en stijlliefhebbers voorzien van nieuwe producten, tools en technieken. Onze stijlen doen het goed in de schijnwerpers, in de salon en op straat. Onze innovaties maken de dingen eenvoudiger en brengen zelfexpressie binnen handbereik.

Elk decennium omvat een assortiment iconen die de grenzen van haarcreatie tarten. Cellophanes was de eerste kleur die ook keuzevrijheid gaf. Shaper, de eerste wat-je-maar-wil haarspray ter wereld. Potion 9 creëerde de basis voor onbegrensde stijl en Eruptek injecteerde haar met explosieve wolken van textuur.

3e541b_e8c3354c95a446d58459917196b4bbbd

Het verhaal begon toen de  mede-oprichter, Carmen Tal op reis was. Na een kleurbehandeling die haar haar zwaar beschadigde, bracht een vriend haar naar een salon waar ze een verbazingwekkende oliebehandeling kreeg. Het resultaat was dat haar haar onmiddellijk getransformeerd werd van beschadigd tot glanzend, glad en handelbaar. Geïnspireerd door de ongelofelijke resultaten, stelde Carmen zich tot doel om deze unieke oliebehandeling en de voordelen ervan met vrouwen over de hele wereld te delen. Moroccanoil was geboren.

BAANBREKEND

Wat ooit begon als één enkel, revolutionair product in de beauty-industrie, is nu uitgegroeid tot een volledige lijn van haar- en lichaamsproducten. Allemaal op basis van voedende, antioxidantrijke arganolie, die zo kenmerkend is voor het merk. Wij leggen ons volledig toe op het leveren van de hoogste kwaliteit haar- en lichaamsproducten, die ervoor gezorgd hebben dat Moroccanoil een van de meest iconische merken werd in de beautywereld, in een tijdspanne van minder dan 10 jaar.

DE ESSENTIËLE BASIS VOOR IEDER HAARTYPE

MOROCCANOIL FOCUST ZICH OP DE JUISTE MANIER VAN HAARVERZORGING EN HAARSTYLING. ONS MEEST KENMERKENDE PRODUCT, MOROCCANOIL TREATMENT, IS DE ULTIEME BASIS VAN HET HAAR. VANWEGE DE VELE VOORDELEN BIJ HET STYLEN EN CONDITIONEREN, IS DEZE PRIJSWINNENDE FORMULE OP BASIS VAN ARGANOLIE PERFECT VOOR GLANZEND, GLAD HAAR, EEN BETERE HANDELBAARHEID, SNELLERE DROOGTIJD EN EEN MOOIE GLANS.

Memorabel en exotisch, de eigen geur van Moroccanoil is bijna een icoon geworden. De onderscheidende geur roept een beeld op van vakanties aan het strand en het gevoel van verwennerij in een luxe spa. Een zeer opmerkelijke en bijzonder kenmerkende geur: kruidige amber met zoete bloemgeuren, een aromatische beleving een weldadige ervaring is om nooit te vergeten.

 

great-lengths-logo

Great Lengths volgt de volledige route en productie van het haar, van bij de donor waar het afgeknipt wordt tot aan de levering bij de eindgebruiker waar het door een erkend Great Lengths salon toegepast wordt.

In eigen laboratoria volgt men het productieproces minutieus op: het haar, reinigen, kleuren en bundelen in aparte strengen, diktes en lengtes; verloopt volgens een ver doorgedreven controleproces.

Alle haren blijven voor 100% van wortels naar punten in éénzelfde richting gerangschikt, om verwerkt te worden in juiste, nette strengen. Dit garandeert gezond en sterk haar, met een uitzonderlijke veerkracht en glans, dat alle bewerkingen toelaat.

Great Lengths kiest voor kwaliteit. Great Lengths kiest voor 100% menselijk haar, nog omringd door zijn cuticulla, de beschermlaag van de haren.

Die niet werd bewerkt met een silicone laag. M.a.w. het is gezond kwaliteitshaar.Great Lengths kiest uitsluitend voor haar van een goede kwaliteit, dat het voordeel biedt dezelfde soepelheid en dikte te bezitten van Europees haar. (+/- 8 à 10 micron). 

  • De Great Lengths haarstrengen zijn beschikbaar in meer dan 50 kleurnuances.

  • Ze zijn verkrijgbaar in fijne en standaard keratines en in de lengtes 20 tot 80cm.

  • De natuurlijke haren beschikken over een ph neutrale keratine en een houdbaarheid van 4 à 6 maanden.

logowebsite

ONTSTAAN VAN MARC INBANE

Na het missen van hun vlucht op Amsterdam Schiphol zaten Ingo, Bart en Nele, wachtende op hun volgende vlucht, de tijd te veraangenamen met het observeren van voorbij lopende mensen. Al snel viel hun de uitstraling en houding van de vertrekkende en terugkerende reizigers op. De terugkerende reizigers zagen er stralend, gebruind en gezond uit wat van positieve invloed op hun houding was. Door het drukke en gehaaste leven én de beperkte zonuren in eigen land is het lastig om dit vakantiekleurtje op een gezonde manier te behouden. En áls de zon al schijnt, heb je te maken met schadelijke UV stralen.

Met enerzijds het gehaaste leven, de beperkte zonuren en schadelijk UV, en anderzijds de stralende terugkerende reizigers in gedachten, is het idee voor de natural tanning spray ontstaan. Een manier om op een makkelijke (spray), gezonde en veilige wijze het gehele jaar door een natuurlijke vakantiekleur te hebben.

INgo, BArt en NEle hebben hun namen door elkaar gehusseld en al snel was MARC INBANE geboren!

 

 

 

 

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s